K2

W tym roku Zhilyova po raz kolejny zaskoczyła wszystkich zimową kampanią.

Inspirację do tej kampanii zaczerpnięto z archiwów samej natury, zaśnieżonych nieosiągalnych gór, alpinistów i form piękna przyrody we wszystkich jej przemianach. Kontrasty między cienką, delikatną siatką, a ostrymi, mocnymi linami na zdjęciach odzwierciedlają charakterystyczne odmiany struktur w tym wszechświecie.

Podczas tworzenia tej kampanii duży nacisk położono również na pierwsze alpinistki. Doświadczenia kobiet z 1975 roku mocno zainspirowały Zhilyova do wizualizacji siły, która wpłynęła na sposób myślenia i fizyczność tych alpinistek.

Kampania niesie cenne przesłanie o znaczeniu ucieczki z niechcianej “niewoli” – liny w celu osiągnięcia najwyższego dobra ze wszystkich.

Zhilyova podkreśla jak ważne jest uświadomienia sobie własnej siły!

Dążenie do bycia nieograniczonym i jak kluczowe jest zdobywanie wyznaczonego celu, nawet jeśli wydaję się nie do zdobycia!

 Zrozumienie koncepcji tej kampanii jest ważnym punktem w intencjach marki.

 

 

 

Zacznij pisać i naciśnij Enter, aby wyszukać

Koszyk
Prześlij koszyk do wybranej osoby