W tym roku Zhilyova po raz kolejny zaskoczyła wszystkich zimową kampanią.
Inspirację do tej kampanii zaczerpnięto z archiwów samej natury, zaśnieżonych nieosiągalnych gór, alpinistów i form piękna przyrody we wszystkich jej przemianach. Kontrasty między cienką, delikatną siatką, a ostrymi, mocnymi linami na zdjęciach odzwierciedlają charakterystyczne odmiany struktur w tym wszechświecie.
Podczas tworzenia tej kampanii duży nacisk położono również na pierwsze alpinistki. Doświadczenia kobiet z 1975 roku mocno zainspirowały Zhilyova do wizualizacji siły, która wpłynęła na sposób myślenia i fizyczność tych alpinistek.
Kampania niesie cenne przesłanie o znaczeniu ucieczki z niechcianej “niewoli” – liny w celu osiągnięcia najwyższego dobra ze wszystkich.
Zhilyova podkreśla jak ważne jest uświadomienia sobie własnej siły!
Dążenie do bycia nieograniczonym i jak kluczowe jest zdobywanie wyznaczonego celu, nawet jeśli wydaję się nie do zdobycia!
Zrozumienie koncepcji tej kampanii jest ważnym punktem w intencjach marki.








