FAQ
DOSTAWA
Sposób dostawy
Zhilyova wysyła zamówienia we współpracy z firmą kurierską DHL oraz InPost
Koszty dostawy
Koszt wysyłki na terenie Polski zależy od wybranego sposobu dostawy
Kurier DHL/InPost- 17 zł
Paczkomat InPost – 15 zł
Darmowa dostawa przy zakupie za 700 zł
Czas dostawy
Express / standard 1- 2 dni robocze
Należy pamiętać, że czas dostawy dotyczy tylko dni roboczych, z wyłączeniem weekendów, świąt państwowych i państwowych, siły wyższej.
Koszty nieodebranej przesyłki i zwrotu towaru ponosi kupujący, pod warunkiem, że przesyłka została wysłana pod prawidłowy adres, ustalony w umowie, a kupujący nie odebrał jej z powodu niezachowania należytej staranności.
Kwota nieodebranej przesyłki przez klienta wynosi:
DHL: 17 zł, InPost: 15zł.
Kwota z tytułu nieodebranej przesyłki, zostanie potrącona ze zwrotu całkowitego zamówienia.
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty – ten sam dzień roboczy * – ZHILYOVA LINGERIE ul. Mokotowska 40/2, Warszawa
* Kiedy Twoje zamówienie zostanie przygotowane do odbioru, otrzymasz powiadomienie na adres email.
ZWROTY
Termin na zwroty
Jeżeli dokonują Państwo zakupów jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres: Sklep Internetowy Point Lingerie, ul. Mokotowska 40/1A (domofon 2), 00-543 Warszawa
lub
pocztą elektroniczną na adres Sprzedawcy: contact@zhilyova.pl
Zwrot towaru
Proszę odesłać lub przekazać nam zwracaną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot towaru. Zaleca się korzystanie z usług sprawdzonych przewoźników.
- Niezbędne jest dołączenie dowodu zakupu, rachunku.
- Zwracane produkty muszą posiadać wszystkie oryginalne metki.
- Zerwanie metki wiążą się z brakiem możliwości zwrotu towaru.
Zwrot należności
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności za zamówienie niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu
Koszty odesłania zamówienia do sklepu ponosi Kupujący
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dla Państwa dodatkowych kosztów
Koszty nieodebranej przesyłki i zwrotu towaru ponosi kupujący, pod warunkiem, że przesyłka została wysłana pod prawidłowy adres, ustalony w umowie, a kupujący nie odebrał jej z powodu niezachowania należytej staranności.
Kwota nieodebranej przesyłki przez klienta wynosi:
DHL: 17 zł, InPost: 15zł.
Kwota z tytułu nieodebranej przesyłki, zostanie potrącona ze zwrotu całkowitego zamówienia.
Zwrotowi nie podlegają
Zwrotom ani wymianie nie podlegają części dolne bielizny osobistej (np. majtki, body) z wyłączeniem strojów kąpielowych.
WYMIANY
Warunki wymiany
Akceptujemy wymianę towaru na inny.
Jeśli zdecydujesz się na tańszy produkt – różnica zostanie zwrócona w takiej samej formie, jaka była płatność.
Jeśli zdecydujesz się na produkt droższy niż pierwotnie zakupiony, będziesz musiał uregulować różnicę.
Klient zobowiązany jest do poinformowania nas o zamiarze zwrotu drogą elektroniczną: contact@zhilyova.pl
Klient zobowiązany jest o poinformowaniu na jaki produkt chciałby dokonać wymiany.
zhilyova.pl zobowiązana jest do ustosunkowania się do prośby wymiany w ciągu 14 dni (o ile pożądany produkt w tym czasie będzie dostępny).
Adres do wysyłki wymiany
Klient zobowiązany jest do odesłania wymienianego, zwracanego produktu na adres:
ZHILYOVA LINGERIE, ul. Mokotowska 40/2 , 00-543 Warszawa
PŁATNOŚCI
Sposoby płatności
Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.
Płatności odroczone
Płatności odroczone przyjmowane są za pośrednictwem serwisu Klarna oraz PAYPO
Wypłata środków
Share details about your shipping policies, item returns, or customer service.W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności za zamówienie niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dla Państwa dodatkowych kosztów