ZWROTY I WYMIANY
1.TERMIN NA ZWROT TOWARU
Jeżeli dokonują Państwo zakupów jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą na adres: Sklep Internetowy Point Lingerie, ul. Mokotowska 40/1A (domofon 2), 00-543 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres Sprzedawcy: contact@zhilyova.pl
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza zwrotu, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
3. JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Proszę odesłać lub przekazać nam zwracaną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot towaru. Zaleca się korzystanie z usług sprawdzonych przewoźników.
Niezbędne jest dołączenie dowodu zakupu, rachunku.
Mogą Państwo również skorzystać z bezpośredniego zamówienia kuriera poprzez platformę współpracującą - WYGODNE ZWROTY
Jak dokonać zwrotu przez Wygodnezwroty.pl?
1. Przed dokonaniem zwrotu prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod mailem contact@zhilyova.pl w tytule podając numer zamówienia/ zwrot.
2. Po przesłanym e-mailu, postępuj zgodnie z krokami przedstawionymi poniżej.
*Jeśli baner od Wygodnezwroty.pl się nie pokazuje, prosimy o odświeżenie strony
4. ZWROT NALEŻNOŚCI
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności za zamówienie niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego produktu
Koszty odesłania zamówienia do sklepu ponosi Kupujący
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie i nie wiąże się ono z powstaniem dla Państwa dodatkowych kosztów
Koszt nieodebranej przesyłki i zwrotu towaru ponosi kupujący, pod warunkiem, że przesyłka została wysłana pod prawidłowy adres, ustalony w umowie, a kupujący nie odebrał jej z powodu niezachowania należytej staranności.
Kwota nieodebranej przesyłki przez klienta wynosi:
DHL: 17 zł, InPost: 15zł.
Kwota z tytułu nieodebranej przesyłki, zostanie potrącona ze zwrotu całkowitego zamówienia.
5. ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ
Zwracane produkty muszą posiadać wszystkie oryginalne metki.
Zerwanie metki wiążą się z brakiem możliwości zwrotu towaru.
ZWROTOM oraz WYMIANIE nie podlegają części dolne bielizny osobistej (np. majtki, body) z wyłączeniem strojów kąpielowych.
6. WYMIANA TOWARU
Akceptujemy wymianę towaru na inny.
Jeśli zdecydujesz się na tańszy produkt – różnica zostanie zwrócona w takiej samej formie, jaka była płatność.
Jeśli zdecydujesz się na produkt droższy niż pierwotnie zakupiony, będziesz musiał uregulować różnicę.
Klient zobowiązany jest do poinformowania nas o zamiarze zwrotu drogą elektroniczną: contact@zhilyova.pl
Klient zobowiązany jest o poinformowaniu na jaki produkt chciałby dokonać wymiany.
zhilyova.pl zobowiązana jest do ustosunkowania się do prośby wymiany w ciągu 14 dni (o ile pożądany produkt w tym czasie będzie dostępny).
Adres do zwrotu/wymiany:
ZHILYOVA LINGERIE, ul. Mokotowska 40/2, 00-543 Warszawa.
Kontakt: +48 608 188 828
office@zhilyova.pl
Zasady zwrotów i wymian określa Regulamin Sklepu Internetowego Zhilyova.pl przygotowany przez prawników serwisu Prokonsumencki.pl.
Działamy prokonsumencko! Nasz sklep otrzymał certyfikat dbałości o prawa konsumenta.